Klienci pytają, my odpowiadamy

Klienci pytają, my odpowiadamy

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, wobec czego również wyceny usług są indywidualne. Dostosowujemy się do wymagań­ i oczekiwań klienta. Jeśli chcesz zorientować się w naszych cenach, kliknij OFERTA!

Umowę podpisujemy zazwyczaj na pierwszym spotkaniu z klientem, jeśli po przedstawieniu naszej oferty, każdy z nas jest chętny na współpracę. Jeśli chcesz najpierw w domu, na spokojnie przeczytać umowę przed podpisaniem – wystarczy napisać nam maila, wyślemy wzór umowy do zapoznania się.
Poza umową o księgowość, podpisujemy umowę o przetwarzaniu danych osobowych.

Tak, oczywiście. Nasze biuro znajduje się stacjonarnie w Oleśnie (woj. opolskie), ale mamy duże doświadczenie w pracy zdalnej z klientami z całej Polski. Obsługujemy m.in. firmy znajdujące się w Kętrzynie, Szczecinie i Krakowie.

Można kontaktować się z nami:

telefonicznie 730 583 138

e-mailowo: ksiegowa@biuro-olesno.pl

Zdecydowanie preferujemy kontakt mailowy, a kontakt telefoniczny do biura tylko w celu uzyskania szybkiej odpowiedzi na krótkie pytanie. Jako księgowe musimy pracować w pełnym skupieniu, o ile to możliwe bez rozpraszania, tak aby nie popełnić błędu.

Odpowiadamy na maila w ciągu max. 24h (nie licząc weekendów, świąt i dni ogólnie przyjętych za wolne od pracy).

Tak, przedsiębiorca jest zobowiązany w odpowiednich terminach płacić podatki i składki ZUS – przypomnienie wysyłamy e-mailem co miesiąc.

Należy dostarczyć komplet dokumentów i zapłacić za usługi księgowe zawsze do 10. dnia miesiąca. Wtedy masz gwarancję na otrzymanie wyników podatkowych w odpowiednim terminie.

Komplet dokumentów to:

1. Sprzedaż w firmie:

    • wszystkie faktury sprzedaży,
    • raport okresowy (o ile jest kasa fiskalna),
    • ewidencja sprzedaży bez rachunkowej (nie trzeba, jeśli za każdą sprzedaż wystawiasz faktury).

2. Zakupy/koszty firmowe:

    • wszystkie faktury na wydatki związane z Twoją firmą (opisz czy to towar handlowy, czy pozostały koszt).

3. Wyciąg bankowy:

    • dzięki temu księgowa widzi, że podatki i składki ZUS są zapłacone.

Dokumenty można dostarczać na 4 sposoby:

  • można nas odwiedzić w biurze, pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00,

  • poza godzinami naszej pracy dokumenty papierowe można wrzucić do skrzynki znajdującej się przed biurem,

  • można wysłać dokumenty pocztą/kurierem,

  • można wysłać na e-maila skan faktur lub czytelne zdjęcie, lub też wrzucić na dysk Google i wysłać nam link.

Podsumowanie przychodów i kosztów, bilans firmy oraz informację o podatku do zapłaty lub jego braku wysyłamy co miesiąc na e-maila.

Tak, oczywiście. Konsultacje dla naszych klientów są bezpłatne nie tylko przez pierwsze miesiące, ale cały czas trwania umowy z nami. Kto pyta nie błądzi. 🙂

Czasem niewinna z pozoru czynność może spowodować nieodwracalne skutki. Dlatego, zanim podejmiesz konkretne decyzje – skontaktuj się z nami.

Jeśli Twoje pytanie będzie wykraczało poza nasze kompetencje, zaproponujemy kontakt z odpowiednim specjalistą.

Nasze błędy poprawiamy od razu, kiedy tylko zostaną zauważone. Posiadamy ubezpieczenie OC i jeśli będzie taka potrzeba, otrzymasz odszkodowanie. Możesz czuć się spokojny i bezpieczny.

To proste, napisz nam e-maila, że jesteś zainteresowany. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.