Klienci pytają, my odpowiadamy
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Każdego klienta traktujemy indywidualnie, wobec czego również wyceny usług są indywidualne. Dostosowujemy się do wymagań i oczekiwań klienta. Jeśli chcesz zorientować się w naszych cenach, kliknij OFERTA!
Umowę podpisujemy zazwyczaj na pierwszym spotkaniu z klientem, jeśli po przedstawieniu naszej oferty, każdy z nas jest chętny na współpracę. Jeśli chcesz najpierw w domu, na spokojnie przeczytać umowę przed podpisaniem – wystarczy napisać nam maila, wyślemy wzór umowy do zapoznania się.
Poza umową o księgowość, podpisujemy umowę o przetwarzaniu danych osobowych.
Tak, oczywiście. Nasze biuro znajduje się stacjonarnie w Oleśnie (woj. opolskie), ale mamy duże doświadczenie w pracy zdalnej z klientami z całej Polski. Obsługujemy m.in. firmy znajdujące się w Kętrzynie, Szczecinie i Krakowie.
Można kontaktować się z nami:
telefonicznie 730 583 138
e-mailowo: ksiegowa@biuro-olesno.pl
Zdecydowanie preferujemy kontakt mailowy, a kontakt telefoniczny do biura tylko w celu uzyskania szybkiej odpowiedzi na krótkie pytanie. Jako księgowe musimy pracować w pełnym skupieniu, o ile to możliwe bez rozpraszania, tak aby nie popełnić błędu.
Odpowiadamy na maila w ciągu max. 24h (nie licząc weekendów, świąt i dni ogólnie przyjętych za wolne od pracy).
Tak, przedsiębiorca jest zobowiązany w odpowiednich terminach płacić podatki i składki ZUS – przypomnienie wysyłamy e-mailem co miesiąc.
Należy dostarczyć komplet dokumentów i zapłacić za usługi księgowe zawsze do 10. dnia miesiąca. Wtedy masz gwarancję na otrzymanie wyników podatkowych w odpowiednim terminie.
Komplet dokumentów to:
1. Sprzedaż w firmie:
-
- wszystkie faktury sprzedaży,
- raport okresowy (o ile jest kasa fiskalna),
- ewidencja sprzedaży bez rachunkowej (nie trzeba, jeśli za każdą sprzedaż wystawiasz faktury).
2. Zakupy/koszty firmowe:
-
- wszystkie faktury na wydatki związane z Twoją firmą (opisz czy to towar handlowy, czy pozostały koszt).
3. Wyciąg bankowy:
-
- dzięki temu księgowa widzi, że podatki i składki ZUS są zapłacone.
Dokumenty można dostarczać na 4 sposoby:
można nas odwiedzić w biurze, pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00,
poza godzinami naszej pracy dokumenty papierowe można wrzucić do skrzynki znajdującej się przed biurem,
można wysłać dokumenty pocztą/kurierem,
można wysłać na e-maila skan faktur lub czytelne zdjęcie, lub też wrzucić na dysk Google i wysłać nam link.
Podsumowanie przychodów i kosztów, bilans firmy oraz informację o podatku do zapłaty lub jego braku wysyłamy co miesiąc na e-maila.
Tak, oczywiście. Konsultacje dla naszych klientów są bezpłatne nie tylko przez pierwsze miesiące, ale cały czas trwania umowy z nami. Kto pyta nie błądzi. 🙂
Czasem niewinna z pozoru czynność może spowodować nieodwracalne skutki. Dlatego, zanim podejmiesz konkretne decyzje – skontaktuj się z nami.
Jeśli Twoje pytanie będzie wykraczało poza nasze kompetencje, zaproponujemy kontakt z odpowiednim specjalistą.
Nasze błędy poprawiamy od razu, kiedy tylko zostaną zauważone. Posiadamy ubezpieczenie OC i jeśli będzie taka potrzeba, otrzymasz odszkodowanie. Możesz czuć się spokojny i bezpieczny.
To proste, napisz nam e-maila, że jesteś zainteresowany. Odezwiemy się najszybciej jak to możliwe.